wtorek, 10 czerwca 2014

Rozdział 1 "Impreza"

Obudziłam się o 11.20. Miałam wolne. Pomyślałam, że spokojnie zdążę się przygotować na imprezę. Na śniadanie zjadłam gofry z owocami. W wolnym czasie chodzę do schroniska pomagać przy zwierzętach. Mnie samej nie stać na mojego wymarzonego psa - Owczarka Niemieckiego. Nawet nie mam dużego podwórka. Po kilku godzinach zabawy ze zwierzętami wróciłam do domu i pooglądałam telewizję.. Była 17.00. Powoli zaczynałam się szykować. Po 20-minutowym prysznicu owinęłam się w ręcznik podeszłam do szafy. Były wakacje, a ostatnimi dniami temperatura sięgała do 30°C, więc postanowiłam ubrać jakąś bluzkę (najlepiej krótką) i szorty. Po chwili zastanowienia wybrałam ten komplet. Następnie makijaż. Umalowałam się lekko, ponieważ nie lubiłam mocnych makijaży. Nie mam specjalnych umiejętności jeśli chodzi o malowanie się, więc trochę mi to zajęło. Byłam gotowa o 18.30. Zamknęłam drzwi domu i poszłam w stronę kawiarenki, w której pracuję. Kiedy doszłam na miejsce poczekałam chwilkę i nagle zauważyłam, że obok mnie staje czarne BMW. Przyciemniana szyba się uchyliła i zobaczyłam uśmiechniętego Zayna.
-Hej
-Cześć
-Wsiadasz, czy czekasz na kogoś innego? - Spytał półżartem 
-Już wsiadam
Odjechaliśmy. Po kilkunastu minutach jazdy wysiedliśmy przed wielkim domem. Zayn mnie zawołał, więc poszłam za nim do środka. Wnętrze domu wcale nie było gorsze od wyglądu z zewnątrz.  No i oczywiście było dużo ludzi. Zauważyłam nawet małą scenę. Nie wiedziałam, że Zayn jest tak bogaty. Zdziwiło mnie to. Zapoznałam się z niektórymi, po czym poszłam zamówić sobie drinka. Bar też tam był. Nagle usłyszałam, że ktoś śpiewa na scenie. Był to Zayn i jeszcze czworo chłopaków, których nie znałam.. Chwila, Zayn potrafi śpiewać? Wydawało mi się, jakbym dopiero teraz naprawdę go poznała. Ogólnie impreza mi się podobała. Poszłam na parkiet i zaczęłam tańczyć. Wtedy zaczepił mnie Zayn....
                                                                                       *******
No to jest pierwszy rozdział. Podoba się? :) Znana zasada "CZYTASZ = KOMENTUJESZ" ;) i ten sam warunek jak w prologu, czyli piszę dopiero wtedy jak będzie przynajmniej jeden komentarz ;)

3 komentarze:

  1. NEXT *.* ^^
    Zapraszam do mnie: http://black-and-white-lifee.blogspot.com/
    jesli jesteś LS to zapraszam też tu: http://true-lovee-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha xD
      A tak się składa, że od dawna czytam twojego bloga xD Ale jest świetny <3 Już odwiedzam drugiego :3

      Usuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Awards :) Więcej inforamcji na -> http://you-are-dead-anyway.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń